1. Czynności związane z eksploatacją techniczną
• prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości
• zawieranie umów o dostawę mediów i usług zapewniających prawidłowe funkcjonowanie nieruchomości
• zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego
• kontrola nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwacje urządzeń i instalacji technicznych na terenie nieruchomości
• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania budynków i lokali oraz instalacji wspólnych i infrastruktury technicznej administrowanej nieruchomości
• kontrola nad utrzymaniem czystości w nieruchomości
• doradztwo techniczne
2. Czynności związane z obsługą finansową:
• rozliczanie przychodów, kosztów związanych z eksploatacją nieruchomości
• rozliczanie zobowiązań poszczególnych Właścicieli lokali oraz części wspólnej
• sporządzanie sprawozdań finansowych
• wydawanie zaświadczeń właścicielom nieruchomości
• windykacja należności
• prowadzenie sprawozdawczości finansowej i podatkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z przygotowaniem rozliczeń i deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS
3. Czynności związane z obsługą prawną:
• zawieranie umów o dostawy mediów, a także o prace związane z utrzymanie nieruchomości wspólnej, kontrola prawidłowości wykonania tych umów
• wynajem lokali użytkowych i mieszkalnych zgodnie z decyzjami właścicieli
• reprezentacja na życzenie obsługiwanych podmiotów przed sądami i organami egzekucyjnymi
Każda nasza oferta jest przygotowywana indywidualnie, z uwzględnieniem specyfiki danej nieruchomości i zgodnie z potrzebami klientów.